Změny v systému krajských soutěží - zamyšlení

30.3.2010

Právě skončila sezóna v krajských soutěžích, a to je nejvhodnější čas zamyslet se nad otázkou, jestli nenastala doba změnit jejich hrací systém. Za nejdůležitější náměty na změnu považuji:

  • Ukončení zápasu v okamžiku dosažení 10ti bodů
  • Zavedení play-off a play-out

1. Ukončení zápasu v okamžiku, kdy některý z týmů získá 10 bodů

Známe to všichni: jinak se hraje "před desítkou", když o něco jde, a úplně jinak "po desítce", kdy je utkání rozhodnuté. Pro většinu hráčů (aspoň co vím) jsou zápasy po desítce zbytečné a podle toho k nim taky přistupují. Je to vidět i ze zápisů, kdy se začínají množit "kreče" W:0 po dosažení desátého bodu.

Možná někdo namítne, že díky dřívějšímu konci by si tolik nezahrál. Myslím ale, že víkendová dvojutkání nabízejí dostatečnou porci zápasů. A málokdy se stane, že zápas končí vyšším rozdílem skóre než 10:4, kdy si každý hráč odehraje čtyřhru a tři dvouhry.

2. Zavedení play-off a play-out

Vím, že tohle téma je tak trošku píchnutím do vosího hnízda. Ale po letech ve stolním tenisu vím, že ve druhé polovině soutěže a zejména na jejím konci se o fair-play nedá mluvit. A zejména pak v krajských soutěžích. Často nesestoupí nejhorší tým, jak by to správně mělo být, ale tým, který nekoupil nebo nedomluvil žádný zápas.

Tahle situace se mi nelíbí ani trochu a je pro mě menším zlem, když v zájmu spravedlivé soutěže některé týmy hrají do 10. května, jak je tomu v ligových soutěžích. Navíc zápasy v play-off, případně v play-out mají velký náboj a jsou opravdovým vrcholem sezóny, pingpongovým zážitkem pro hráče i diváky.

Systém, kterým se letos hrají ligové soutěže, je velmi dobře promyšlený a možnost "koupit" si záchranu, případně jiným způsobem ovlivnit soutěž,  je minimální, protože většině klubů až do posledních kol o něco jde. Myslím, že by stálo za to podobný systém závést i v krajských soutěžích.

Jaký je váš názor na tyto změny?

Autor článku: Jarin

Komentáře

Autor

Předmět

E-mail

Text


30.3.2010 19:40:14 180   Bez předmětu   Ondra
Ve všem souhlasím s autorem článku!
A ještě trochu mimo tuto debatu, potěšil mne kalendář akcí:-)
30.3.2010 22:52:04 181   Souhlas s Jarinem   Mira
Systém postupů a sestupů je letos opravdu velmi dobře promyšlen,ale bohužel jen v ligových soutěžích.I s ukončením zápasu po dosáhnutí desátého bodu souhlasím s autorem článku.
31.3.2010 6:50:14 182   Bez předmětu   Smejky
Zdravím Jaru a sokolíky. S prvním bodem naprosto souhlasím. Řešil jsem to i u nás, návrh budem psát do hodnocení soutěže (pokud nějaké je:-). Je potřeba, aby se přidali i ostatní kluby.
Odpovědi: 185
31.3.2010 8:27:46 183   Souhlas i nesouhlas   Tuffi
Konec zápasu dosažením 10-bodu, rozhodně ano.
Se zavedením nadstavbových částí pro krajské soutěže bych za sebe nesouhlasil, je to dlouhodobá soutěž, kdo je nejlepší ze 22 zápasů má postoupit.
U sestupů je to složitější, přesto bych s hraním „po sezoně“ nesouhlasil. Možná by alespoň částečně pomohlo důsledněji „hlídat“ zda se zápasy hrají. Třeba by šlo řešit naprostou formálnost přítomnosti rozhodčího tak, aby to nebyla jen záležitost jména v příslušném políčku a klikyháku pod zápisem. Pochopitelně ruku v ruce s nemožností jen tak měnit termíny naoko hraných zápasů (i těch skutečně hraných).
Protože hrát „do nekonečna“ není řešení, v sobotu večer (uplynulého víkendu) bylo jedno z nefrekventovanějších slov „fotbálek fotbálek fotbálek“.
Nikdo neříkal „pineček pineček“. I Ondra, který s Tebou ve všem souhlasí je happy s kalendáře akcí, kde nestojí ping-pongový program na příští měsíc, ale „První fotbálek“.
Odpovědi: 184
31.3.2010 10:46:03 184   Re(436): Souhlas i nesouhlas   Jarin
Pro Tuffiho:

Ad důsledné hlídání a rozhodčí: Někdo by musel řídit soutěže, podobně jako to dělá p. Drozda v ligových soutěžích, nominace rozhodčích, atd. Na to nejsou prostředky ani lidi. Dobrý systém by se mohl postarat o mnohé sám, bez důsledných kontrol a zpřísněného režimu.

Ad "hrát do nekonečna":
Týká se to pouze několika klubů. 4 končí po základní části, další 4 po prvním kole play-off/play-out (max. 3 zápasy navíc), a pouze 4 týmy hrají rozhodující zápasy play-off/play-out. Uznávám, že je to poměrně dost, ale jak jsem psal v článku, v zájmu spravedlivé soutěže (a o to mi jde především), je to menší zlo než domlouvání zápasů.

Ad fotbálek fotbálek vs. pineček pineček:
Taky se těším na fotbálky a hezké počasí, ale jsme stolní tenisti, ne fotbalisti.
Odpověď na: 183↑ Odpovědi: 186
31.3.2010 11:36:34 185   Re(435): Bez předmětu   Jarin
Ahoj Smejky, psal jsem Romanovi Jandovi, jakým způsobem se rozhoduje o změnách v systému krajských soutěží a odepsal mi následující:

"V polovině května bude v Brně volební konference JmSST. Na ní je možnost podání připomínek a námětů k soutěžím. Delegáti musí předložit návrhy."
Odpověď na: 182
31.3.2010 12:33:25 186   Re(437): Souhlas i nesouhlas   Tuffi
Ale Jardo, ono by to šlo, ne že ne.
Sám dobře víš, že není potřeba v každém kole „hlídat“ jedenáct zápasů.
A dobrý systém ? No, to je právě to, o čem si tady jen tak nezávazně debatujeme. Pro mě a řadu mých spoluhráčů by měl konec sezony nastat o měsíc dřív než je, a ne o měsíc později než je.
Proto to za dobrý systém nepovažuju a nefandím mu.
Armáda, když jí dojdou vojáci, povolá zálohy, koho bychom asi tak povolali na Sokole ..?
Odpověď na: 184↑ Odpovědi: 187
31.3.2010 13:24:19 187   Re(439): Souhlas i nesouhlas   Jarin
Mám pár otazníků k Tvému řešení:

1. Povinnost nahlášení změny termínu
- Ano, to by určitě pomohlo a není to nijak těžké zavést.

2. Rozhodčí
- Kdo by je platil?
- Je jich dostatek?

3. Hlídání, jestli se zápasy hrají
- Kdo by určoval "podezřelé zápasy"?
- Kdo by platil dotyčného komisaře (náklady na cesty, čas)?
- Kolik zápasů by stihl za jedno kolo? Jsou 4 krajské soutěže.

Podle mě je to nerealizovatelné.
Odpověď na: 186
1.4.2010 10:30:46 188   souhlas   Kvasnička Jiří-Bystřice p H - pinkponk (zavinac) post.cz
ahoj Jarku a zdravím taky další známé..chtěl jsem podpořit Vaši diskusi,jelikož podobně soutěž funguje i ve zlínském kraji /22 kol/,kdy se pořád dokola opakuje problem s jistými dohodami,remízami atd...jak je v náznaku i tady by se mělo hlasovat o play-out na schůzi..snad v systemu jako v ligových soutěžích..ale je to ve hvězdách.Názory jsou velice rozdílné na to i nás v klubu..můj názor je ano..play-off nevím.Ale zahrál bych si jej rád..
Odpovědi: 190
1.4.2010 10:54:55 189   Bez předmětu   Duke
Myslím že stávající systém není špatný a pokud se někomu nezdají ( :)) ) výsledky at se dopredne zaregistruje jako delegát a dojede si na ten zápas sám - s chutí to zepár družstev které se tou dohodou budou cítit dotčeni využije a náklady si každý zaplatí tímpádem sám no problema a domlouvající se strany budou muset aspon zápas odehrát s patřičnou show :) .

Do deseti bodů stím bych i souhlasil.

Možná než něco špekulovat stím nehráním a domlouváním co zkusit 4body výhra 1remíza a 0 kontumačně . Možná sezonu bych tomu i dal na pokus ikdyž se mi to moc nezdá taky.

Nejlíp to ale nechat at je to odrazem celkové sezony ne jen pár zápasů v playdown se kterou mám své zkušenosti kdy v řádné sezoně o nic naopak nejde :( .
1.4.2010 12:03:09 190   Re(441): souhlas   Jarin
Ahoj Jirko! Zdravím do Bystřice! Dění ve Zlínském kraji pravidelně sleduju a myslím, že naše kraje jsou na tom velmi podobně.

Názory na play-out jsou rozporuplné všude. Já jen vím, že v letošní 3. lize sk. D vše proběhlo, jak mělo, protože ani nemělo smysl zápasy kupovat, nic by to nevyřešilo. O sestup si to rozdají ohrožení mezi sebou, a tak by to podle mě mělo být. V soutěžích bez play-out to takhle bohužel není, to víme všichni.
Odpověď na: 188↑ Odpovědi: 192
1.4.2010 12:36:56 191   Bez předmětu   Smejky
Zdar Jardo, tak je potřeba, aby se o možnosti změnit chod krajských soutěží v jakékoliv podobě dozvěděli všechny kluby. Minimálně z divize. Já teda souhlasím s hraním do dosažení 10 bodu. O play off a play out nejsem přesvědčen.
1.4.2010 12:53:56 192   Re(446): souhlas   Duke
No nemyslím si že podle toho jak se "štěkali" Strážnice-Vracov (3liga sk.C)na webu strážnice tak je vše "křišťál" i vtomto systému,akorát se to posunuje do roviny:

1. Nám ted stejne o nic nejde a budeme tak ci tak v playout ale ne poslední tak co se v sezoně dřít když poslední nebudeme díky týmům jako SlavkovA,Sokol HodonínA,SlavkovC.... .

2. Pleticharit se nebude kvůli posledním místům,ale kvůli místům zajišťujích neučast v playdown po skončení soutěže a tým který nebude dobrým počtářem spláče lehčeji nežli ten který si to spočítá důsledněji.


Nemluvě o tom že na jaře už toho má dost lidí plné kecky a nervovat se v playdown to nikomu nepřeju a jsou ztoho i zbytečné rozkoly... .A to ani nepoukazji ne to pokud se v playdown někdo zraní či vypadne tak jste OUT a celá jinak "slušná" sezone je v .... .Samosebou to se může stát i v sezoně,jenže v play out máte minimum času a možností tento výpadek nahradit. Proto tvrdím že stávající systém je schůdný i se svými neduhy a pokud něco měnit tak spíše zvážit v krajích jiné počty bodů za výhry případně kdo chce kontrolu má ji na své náklady možnost mít.
Odpověď na: 190↑ Odpovědi: 194
1.4.2010 14:19:51 193   Bez předmětu   Kvasňa
Ještě bych přidal názor,že v rámci efektivity času,a už z důvodu rodiny,či profese nemají špatný system v olomouckem kraji,sobotní dvojzápas..to bych taky bral k zamyšlení..sice sobota je stolnětenisová na celý den, neděle regenerační ...jedině bych v tom viděl handicap,že po sobotním obědě a nějakém tom škopku se zle rozpohybuje tělo...a samozřejmě zápas končí 10 bodem..ale přesně jak to čtu,co člověk to jiný pohled..podle mě i u nás to máme ve svých rukou,jen to odhlasovat na hromadě..jenže,tam vesměs se moc lidí projevovat nechce,nebo ani nedojedou..
1.4.2010 14:30:51 194   Re(448): souhlas   Jarin
Pro Duke:

Ad1) Jenomže je velký rozdíl jít do play-out z 8. a z 11. místa. A o tom, kdo je na 8. a kdo na 11. místě rozhodují vzájemné zápasy, viz článek "Sestup z divize - matematika", takže i v sezóně jde o dost.

Ad2) Pletichařit se bude, to je pravda, ale možností a příležitostí výrazně ubude. A počty jsou jednoduché: 8.- 11. po základní části hrají play-out.

Ad ostatní) Ano, sezóna by byla delší, to by bylo nepříjemné, ale jak už jsem několikrát psal, pro mě je to menší zlo než nespravedlivá soutěž.

Žádný systém není a nebude úplně spravedlivý. Ideální by byl stávající systém, kdyby všichni hráli poctivě všechny zápasy. To je ale v současné době utopie.

Změnit počet bodů za vítězství na 4 zní zajímavě, to by určitě stálo za zvážení.

Ty kontroly - tomu moc nevěřím, že by se ujalo, ale má to něco do sebe. Každopádně jak zmínil Tuffi, mělo by být povinné hlásit předem změnu termínu zápasu.
Odpověď na: 192↑ Odpovědi: 195
1.4.2010 16:30:35 195   Re(451): souhlas   Duke
Pro Jarina:

To jestli do playout z 8 nebo 11 místa není tak velký rozdíl jako nejít tam vůbec a končit 6-7 :) to se asi shodneme. To co tvrdím já je že pletichy nevimizi,byť se stanou komplikovanější a o to v důsledku nebezpečnější a člověk to bude muset sledovat o to bedlivěji aby neskončil tam kde nechce. Pamatuji zápas kdy ani jedno mužstvo nechtělo vyhrát právě z důvodu následujícího playdown systému a věřte je to blbej zápas i pro hráče samotné :(( .

Mě osobně se playdown vůbec nelíbí protože jsem si jej zkusil jinde ("postavili" jsme to a soupeři měli smůlu).Ale abych nebyl nekonstruktivní nabídl jsem nějaké ty hinty odjinud jak to řešit z pohledu celé sezony která jako taková by měla určit výsledek a nikoliv vysát nervy a čas hráčů.
Odpověď na: 194↑ Odpovědi: 196
1.4.2010 16:53:24 196   Re(452): souhlas   Jarin
Pro Duke:

Současný systém play-out je postavený tak, že je vždycky výhodné vyhrát. A když jsi 8. nebo 9., musíš prohrát dvě série, abys sestoupil. Naopak když jsi 10. nebo 11. musíš dvě série vyhrát, aby ses zachránil. Podle mě je to dobře postavené. Ale nemá smysl se přít, je to otázka názoru, na tomhle se prostě neshodneme.

Ad vysát nervy a čas hráčů: Když někdo domluví zápas a přeskočí tě o bod a ty díky tomu nespravedlivě sestoupíš, to není vysávání nervů? A ztráta jedné sezóny, aby ses dostal zpátky, je taky slušná ztráta času.

Na play-out se zkrátka neshodneme, to je jasné.
Odpověď na: 195↑ Odpovědi: 198
1.4.2010 17:03:23 197   Malé shrnutí   Jarin
Z proběhlé debaty mi vyplývá, že téměř všichni se shodujeme na:

1. Ukončení zápasu po dosažení 10tého bodu
2. Povinnost oznámit změnu termínu zápasu předem

A neshodujeme se na play-off/play-out, což se ostatně dalo očekávat :-)

Každopádně v úterý 11.5.2010 v budově Jihomoravského krajského sdružení ČSTV Brno, Zámečnická 2, místnost č. 18, v 16,30 hod. se koná volební konference JmSST. Právo účasti (delegáti s hlasem rozhodujícím): jeden za každý regionální svaz, jeden za každý oddíl hrající ligu nebo divizi a členové výkonného výboru.

Takže je potřeba prodiskutovat návrhy na změny se svým delegátem, případně přesvědčit další delegáty, aby návrhy podpořili. Kdyby se podařilo prosadit změny, na kterých jsme se shodli, a aspoň předhodit do diskuze ostatní návrhy, byl by to první krok k lepším soutěžím.
1.4.2010 19:45:54 198   Re(453): souhlas   Duke
Pro Jarina:

Ano,shodneme se že se neshodneme :) .Nicméně není od věci připomenout že část mích argumentů jsi v odpovědi nechal ladem jak se hodilo.

Jak to dopadne uvidíme tedy následně,jen jsem chtěl varovat před něčím co přináší víc škody nežli užitku... .
Odpověď na: 196↑ Odpovědi: 199
1.4.2010 21:58:39 199   Re(455): souhlas   Jarin
Pro Duke:

Které argumenty myslíš? Jestli jsem něco vynechal, tak to bylo neúmyslně. Když čtu zpětně Tvé příspěvky:

1) Zranění
To je pravda, to je velká nevýhoda play-off/play-out. Ale jak jsi psal, může se to stát i v sezóně a pak se z play-off/play-out může stát naopak výhoda - pro mančaft, kterému nějaký hráč chybí třeba celou první půlku, může být play-out poslední šancí, jak se zachránit.

2) Postavení silné sestavy v play-out/play-off
Pokud vím, tak tohle se řešilo tak, že hráč ze základu, který nehrál 25 procent utkání, nemohl nastoupit v play-off/play-out. Ale opět - děje se to i v základní části, kdy zejména rezervy ligových týmů staví podle potřeby silnější sestavy.

Tvoje argumenty beru, systém play-off/play-out má hodně nevýhod. Ale jak už jsem psal, je to pro mě menší zlo než nespravedlivá soutěž.
Odpověď na: 198↑ Odpovědi: 200
2.4.2010 7:55:49 200   Re(456): souhlas   Duke
Pro Jarina:

1. Zranění,absence a to z jakéhokkoliv důvodu se snáze nahradí v kontextu celé sezony nežli ve zkráceném playdown . Když to přirovnám pomyslně k šachu tak partie taky není blicka nna 5min a šustrák,ale 2hodinový limit pro obě strany. Polopatě prostě merito věci je neznehodnocovat vysledky dosažené v sezoně konec tečka :).

2. Odehrál jsem i systém kdy v playoff bylo podminkou aspon 50procent ve druhe pulce....defacto je to jedno a nanic stejne... .

Nemám zapotřebí mít poslední slovo ta diskuze tu je fajn a své jsem si ktomu již řekl víc záleží na těch kdo o tom budou rozhodovat. Jak jsem rekl sel bych cestou umozneni kontroly na naklady soupericich klubu pokud to nekdo chce ma tu moznost mit a system bych nechal klasicky mozna zkusil prerozdelit ony body za výhru jinak.
Odpověď na: 199
6.4.2010 1:26:35 201   Bez předmětu   Tom
Do deseti bodů-vo tom žádná,protože pak už jde o trestuhodné zdržování od kulturní části večera. Kdo si chce hrát pro radost,kdy o nic nejde, může si domluvit přáteláček.Play-off je na zvážení,neboť může nepříjemně kolidovat s termínem otevření zahradních restaurací a to potom herní morálka vostře klesá !!!
13.4.2010 12:34:55 202   Změny   Pavel Halas
Zdravím stolnětenisové Sokoly z Brna. Kamarád mě upozornil na tuto zajímavou diskusi. I když jsem se osobně nikdy krajských soutěží neúčastnil, toto téma je mi jako zástupci jednoho z regionů honě blízké, a v poslední době u klubů, které mají své zástupce v krajských soutěžích, dosti frekventované. No a zcela jistě nás tato diskuse čeká onoho 11. května v Brně ...
Zkusím se tedy vyjádřit z pozice (snad nezávislého ?) pozorovatele :
A) konec utkání při dosažení 10. bodu - vzhledem k návaznostem na nižší a vyšší soutěže bych byl pro tuto variantu v divizi a možná KP1, v KP2 bych ponechal klasické 18-zápasové utkání
B) termíny utkání - dvojutkání v sobotu versus sobota a neděle - sobotní dvojzápas by byl určitě smysluplnější v případě hry do 10. bodu, než v případě 18-zápasového utkání, ovšem na tohle by bylo dobré znát názor pokud možno všech zúčastněných klubů
C) play-off - myslím, že by se mohlo hrát ve všech soutěžích
D) play-down - systém zavedený v ligových soutěžích je dle mého velmi zajímavý a propracovaný, oproti krajským soutěžím má ale jeden podstatný rozdíl - jde tam (standardně) o 3 sestupová místa, zatímco v kraji o 2 sestupy.
Tohle je asi nejvíc komplikovaný bod - na samostanou diskusi ....
E)kontrola skutečného odehrání utkání - z předchozí diskuse mi vyplynulo, že v případě předehrávky se tohle nehlásí na STK, což nechápu. Dle mého - změnu povinně nahlásit nejpozději 72 hodin před začátkem předehrávky.
Vlastní kontrola odehrání utkání - inspirováno nápadem, který vznikl na Vysočině - před utkáním se oba soupeři společně vyfotí a fotka se spolu s předběžným výsledkem odešle na řídící svaz (v dnešní době to přece nemůže nikomu dělat problém). No a další možností, především na žádost některého klubu, je vyslání pověřeného delegáta na problematické či vytipované utkání.
F) v neposlední řadě - výhru ohodnotit 4 body, dále pak : -pokud se soupeř nedostaví a omluví se jak soupeři, tak řídícímu svazu - klasicky 0 bodů, v případě neomluvené neúčasti -4 body, v případě oboustranného neodehrání utkání minimálně -5 bodů,
G) neplnění povinností důsledně pokutovat, použít systém kauce
Odpovědi: 203
14.4.2010 12:00:36 203   Re(465): Změny   Jarin
Zdravím. Každý z bodů by si zasloužil samostatnou diskuzi. Doufám, že se o těchto bodech na konferenci bude diskutovat, myslím, že by to pinecu v kraji jen a jen prospělo.

ad A) konec utkání při dosažení 10. bodu
Tady se téměř všichni shodují, otázka je (jak jsi napsal) od které soutěže. Osobně bych se kvůli jednotnosti přikláněl pro stejný systém ve všech krajských soutěžích.

adB) termíny utkání
Bavili jsme se o tom minulý čtvrtek na tradiční čtvrteční konferenci v hospůdce :-) a představa volné neděle je pro spoustu hráčů vskutku velmi lákavá. Zmiňoval se tu o tom Jirka Kvasnička, že už se takhle hraje ve Středomoravském kraji. Zajímalo by mě, jaké s tím tam mají zkušenosti.

adC) play-off
souhlasím

adD) play-down
V 1. lize jde taky o 2 sestupová místa. Problém je spíš v tom, že v krajských soutěžích není předem jasné, kolik týmů sestoupí. Tohle je vskutku velmi komplikovaný bod.

adE) kontrola skutečného odehrání utkání
Nahlášení změny termínu předem by mělo být určitě zavedeno, to je beze sporu.

Focení po zápase se mi zdá hodně komplikované. Zapomene se foťák, zmatky kolem toho, někdo to musí odesílat, atd...

Vyslání delegáta na žádost klubu: kdo bude delegáta platit (cestu,čas)? Pokud by žádostí bylo hodně, bylo by to velmi složité. Nicméně hrozba, že přijede na zápas delegát, existovat musí, je to jediná možnost kontroly.

adF) bodový systém
Líbí se mi ty sankce za neúčast. To je dobrý nápad ve spojení s možností, že přijede někdo na kontrolu a s nutností nahlásit změnu termínu předem. Každý by si rozmyslel nepřijet. 4 body za vítězství, jako prevence proti "psaným" remízám, jsou taky zajímavý návrh.

adG) pokuty
souhlasím

Každý bod má svoje pro a proti (jak ostatně vyplynulo z této diskuze). Mně osobně se nejvíc líbí ta řešení, která nepředpokládají lidskou účast jako kontrolu, kdy se systém soutěže sám o sobě postará o to, aby se utkání hrálo, protože oběma soupeřům o něco jde (play-off + play-out).
Odpověď na: 202↑ Odpovědi: 206,204
14.4.2010 13:06:05 204   Re(466): Změny   Tuffi
Každá změna má svoje plusy i mínusy. Jen bych rád poukázal na jeden z možných mínusů změny bodování za porážku, remízu a vítězství.
Mančafty X a Y hrající o udržení pojedou na půdu soupeře z horní půlky tabulky, který nemá ambice a ani tolik chválené Play off ho nijak nemotivuje k tomu se předřít (a to si nemusíme nalhávat, že takové nebudou).
Mančaft X v sobotu nadšeným kolektivním výkonem vybojuje plichtu za 2 body (cenné 2 body)
Mančaft Y přesvědčí (blíže nespecifikovanými prostředky) soupeře, že volná neděle má svoje kouzlo, a na papíře zvítězí - za 4 body ?!
Čímžto je mezi X a Y rozhodnuto.
Já osobně bych s bodováním nehýbal, ale jistě jde najít řadu přínosů jiného bodování a jde o to co převažuje, a hlavně jestli rozdíl mezi plus a minus stojí za zavádění změny.
Miru mir.
Jo,pokud jde o dva zápasy v jeden den, tedy sobotu, tak pokud by to navazovalo na hraní do 10. bodu, tak to zní opravdu zajímavě.
Odpověď na: 203↑ Odpovědi: 205
14.4.2010 14:10:24 205   Re(468): Změny   Jarin
Jak říkáš, vše má svoje plusy a minusy. Při současném způsobu bodování může pro změnu nastat situace, kdy týmy X a Y mají před týmem Z náskok dvou bodů, domluví se na remíze a je vymalováno... Ale i já se kloním k zachování současného způsobu bodování.

Při hraní v jeden den zase někdo namítne, že to zvýhodní týmy, které mají mančafty v ligách, protože v ranním zápase může nastoupit hráč z vyšší soutěže.

A tak je to se všema změnama: je to něco za něco.
Odpověď na: 204
14.4.2010 16:47:05 206   Re(466): Změny   Pavel Halas
Další kolo :-)
ad A) myslím, že na těch nižších úrovních jde především o to si zahrát, KP1 a KP2 jsou mimo jiné takové "otrkávací" soutěže pro nadějné mladíky, tak ať si zahrají co nejvíc - samozřejmě že v jistém úhlu pohledu se to dá říct i o divizi, ale nad ní je už 3. liga, kde se do té desítky hraje, proto můj osobní názor je takový, že pokud bude zájem hrát jen do 10. bodu, tak divize ano, KP1 - tam tu změnu vidím tak 50/50 a KP2 určitě na 18 zápasů
ad D,E,F) vzhledem k tomu, že se dopředu nezná počet sestupujících, je to play-down dost problematické, myslím, že právě 4 body za výhru by mohly svým způsobem odvrátit domluvené remízy (tento způsob už používají v celé řadě regionů) a tím to play-down vlastně udělat zbytečným ...
K focení - fotilo by se před utkáním, a pokud domácí pořadatel zapomene, snad se mezi osmi lidmi najde aspoň jeden, co má mobil s foťákem ....

Fakt je ten, že každý systém má svoje výhody a nevýhody, které se nikdy nedají úplně odstranit,
ale fakt je, že jsou potřeba udělat změny, které současné nevýhody potlačí. Doufejme, že se podaří dát dohromady takový VV, který se nebude bát do toho jít ....
Odpověď na: 203↑ Odpovědi: 207
18.4.2010 8:03:07 207   Re(470): Změny   Duke
Vyjádřím se ktomu co tu zaznelo:

1. Je skoda ze o soutezi KP2,1,Divize budou rozhodovat i lide kteri ji nikdy nehrali protoze by to vic videli ocima hrace a tim mam namysli zavedeni do 10ti (jednou jsme vyhrali 10:3 a konecny vysledek byt se hral uz nebyla motivace ani sila byl jako vetsinou 10:8) tak i mysleni vtom ze Kraje a Divize jsou jen "pripravka" pro mladez - coz sice jsou take,ale brat na ne vetsi zretel ci dokonce se tomu podrizovat systemem je ponižující vůči "dospělým" hráčům samým které každý zápas stojí dost sil i onu motivaci.

2. Zazněl dvojzápas sobota....to je napohled lákavé a věřím že pro mančafty mající A...B...či C v lize dvojnásob ne-li trojnásob o to hůř pro většinu která je nemá a proti tomu bych se vymezil radikálně.

3.Focení dobrý nápad stím bych souhlasil.

4. Občas bych uvítal i podložení tvrzení "hraje se to tak tam" konkrétnějším udajem tedy kde přesně ať si to na pinec.info můžu najít(porovnat a odhadnout dopad z dane sezony) protože leckdy zjistím že dotyčný někde najde nějakou nestandardní věc a prohlašuje ji málem za zvyklost... .

Odpověď na: 206↑ Odpovědi: 208
18.4.2010 13:17:30 208   Re(472): Změny   Pavel Halas
Ahoj
Možná jsem se vyjádřil nejasně či nepřesně :
ad 1) jen jsem se vyjádřil ke zde přednesenému návrhu hrát do 10. bodu a kde to takto hrát jsem bral především (a jako hlavní důvod) v návaznosti na ostatní soutěže (okresy se všude hrají do 18, zatímco 3. liga jen do 10), ta mládež by byla jako argument daleko za tímto ...
ad 2) opět reaguji na zdejší návrh, jako smysluplné to vidím v soutěži, kde se hraje do 10. bodu, ale jak jsem již psal níže, ať si to rozhodnou ti, co tu soutěž hrají ...
ad 4)Čtyřbodovou výhru mají Moravskozlezský kraj , regiony Ostrava, Opava, u nás Hodonín nebo třeba Kladno : http://www.volny.cz/petrsok/stopkl.htm
Odpověď na: 207↑ Odpovědi: 209
10.5.2010 20:58:31 209   Re(473): Změny   Duke
Tak jak to dopadlo?
Odpověď na: 208↑ Odpovědi: 210
11.5.2010 13:52:38 210   Re(481): Změny   r.m.s
Út 11. května, 16:30h
Volební konference JmSST


to bude za par hodin
Odpověď na: 209↑ Odpovědi: 211
12.5.2010 13:42:57 211   Re(482): Změny   Tuffi
Hraje se do "deseti", "4 punkty" za vítězství.
Oba špíly v sobotu jsou zatím v jednání.

JmSST má nový výbor a předsedu.
Jestli on nakonec nebude od nás..?
Tak co? Jak je to?
TF.
Odpověď na: 210↑ Odpovědi: 212
13.5.2010 13:58:02 212   Re(483): Změny   Duke
Do 10bodu schvaluji a 4 za vitezstvi to bych i podporil.Kolik je za remizu?1 nebo 2? Snad jen ta sobota neprojde to by byla skoda... .
Odpověď na: 211↑ Odpovědi: 213
13.5.2010 15:46:50 213   Re(484): Změny   Tuffi
4-2-1-0 (vítězství-remíza-porážka-kontumace).
Odpověď na: 212↑ Odpovědi: 223,214
15.5.2010 8:08:32 214   Re(485): Změny   Duke
Díky Tuffi za odpověď. Trošku odbočím nevíte někdo jak dopadlo ZnojmoB v kvalifikaci o 3ligu?Pokud uspělo bude se hrát nejspíš další kvalifikace v krajích,ne?
Odpověď na: 213↑ Odpovědi: 215
15.5.2010 13:13:29 215   Re(486): Změny   Anonym

15.5.2010 15.00 AŠ Ml.Boleslav B – TTC Znojmo B
22.5.2010 15.00 TTC Znojmo B – AŠ Ml.Boleslav B

Odpověď na: 214↑ Odpovědi: 216
15.5.2010 20:34:10 216   Re(487): Změny   Duke
Tak první výsledek Znojma B, kdo ví?
Odpověď na: 215↑ Odpovědi: 217
15.5.2010 23:56:31 217   Re(488): Změny   Jarin
1. zápas: Mladá Boleslav B - Znojmo B 7:11
Odpověď na: 216↑ Odpovědi: 218
16.5.2010 9:26:10 218   Re(490): Změny   Duke
Tedy se rýsuje kvalifikace Kuřim A - Vracov C ?:)
Odpověď na: 217↑ Odpovědi: 219
17.5.2010 0:02:16 219   Re(491): Změny   Jarin
Jj, pokud Znojmo B kvalifikaci vyhraje, postoupí z KP I do divize třetí tým (Moravské Prusy) a týmy ze druhých míst KP II (Kuřim a Vracov C) si zahrají kvalifikaci. Jenom doufám, že jim to někdo dá včas vědět, aby to nedopadlo jako před dvěma lety, kdy Otnice nepřijely do Lanžhota, protože o kvalifikaci vůbec nevěděly :-)
Odpověď na: 218↑ Odpovědi: 220
17.5.2010 8:49:22 220   Re(492): Změny   uku
Vracov o tom ví - i proto fandil Strážnici aby udrželi 3. ligu... :-)
Odpověď na: 219↑ Odpovědi: 221
17.5.2010 9:12:51 221   Re(493): Změny   Duke
O moc Vracovu ale nepujde...max. aby mohli tu KP1 nekomu zase pustit(resp. jejich Bcko pustit) pac jim do KP1 slitava z Divize Bcko... .To Kurim A muze mit motivaci sama pro sebe.Ale stejne nikde uz se moc netrenuje a kdovi jak se to stejne posklada... .
Odpověď na: 220↑ Odpovědi: 222
22.5.2010 23:13:13 222   Re(494): Změny   Duke
Tak jak máme radost ? :)
Odpověď na: 221
25.5.2010 11:49:36 223   Re(485): Změny   r.m.s
http://www.ckdblanskopinec.estranky.cz/archiv/uploaded/6
Odpověď na: 213↑ Odpovědi: 224
25.5.2010 11:51:29 224   Re(506): Změny   r.m.s
iii. umožnit v Krajských soutěžích start jedné ženy v družstvu. Hráčka nesmí
být v základu ligových družstev žen


nedame nekoho s devcat na soupisku divizi?
:)
Odpověď na: 223↑ Odpovědi: 225
28.5.2010 13:10:18 225   Re(507): Změny   Tuffi
Ahoj Víťo, myslím, že všechny hráčky Sokola budou na základu ligové soupisky. Navíc jsou tam už jen žákyňky.
Hráček, které jsou na hostování, se to asi nebude týkat.
Příklad: Alena Blatná hostuje na ženskou ligu, za muže hraje Městský přebor na Morendě a bylo by zvláštní, kdyby u toho mohla hrát za Sokol Divizi mužů. To se ale jen domnívám, že to tak je.
Roman J. bude vědět přesně.
TF.
Odpověď na: 224
SOKOL BRNO I
STOLNÍ TENIS